Klubbmesterskapet utsatt - nytt dato 23-24 Sep

Publisert: 18. august 2023  av Gro-Helene

Hans fører til mange utsettelser og endringer, og vi jobber på spreng for å finne de beste løsningene for våre medlemmer og for banen vår.

Med stengt bro over til Storøya og deler av banen under vann, ser vi det nødvendig å utsette KM. Vi ønsker å avholde et klubbmesterskap med den flotte banen vi har, 18-hull og Tyrifjord standard. De som var påmeldt KM denne helgen blir automatisk flyttet til ny dato;
Om du ikke har mulighet til  delta blir avgift refundert. Men vi håper selvfølgelig alle er med videre, vi ønsker å gjøre dette til en medlemefest med historisk stort startfelt. Det finnes en klasse for alle.

Det er også bestemt at Garmin Norgescup er avlyst. Så snart vi åpner banen velger vi å fokusere på medlemmer, vi prioriterer å holde banen tilgjengelig for medlemsspill.

All form for trening er utsatt på ubestemt tid, men vi håper å komme igang med trening for knøtter og juniorer allerede 28. august. De det gjelder får oppdatering på Spond. Når det gjelder medlemstreninger må vi komme tilbake til dere, følg med på hjemmeside og Facebook for informasjon.