Velkommen til KiH Winter Tour 2024

Publisert: 4. november 2023  av Anna Crawford

Velkommen til årets vinterturnering på simulator i KiH. Turneringen spilles på 8 ulike baner, og hver turneringsbane gjelder for 3 uker. Vi starter på Beaver Hill

Velkommen til årets vinterturnering på simulator i KiH; Klubbhuset i Hønefoss!

Turneringen spilles denne vinteren på 8 ulike baner, og hver turneringsbane gjelder for 3 uker.

Første runde spilles i perioden 6.-26.november, og siste runde avsluttes 21.april.

Påmelding til hver turneringsrunde gjør du via Golfbox/ Klubbturnering og Påmeldingsavgiften er kr 100,- pr turneringsrunde/- bane.

•Du må melde deg på til turneringsrunden FØR du spiller den oppsatte banen.

•Du kan spille turneringen når det passer for deg; innenfor den tidsluken som er gitt for de ulike turneringsbanene. Du booker starttid for simulatoren via Golfbox eller via proshopen hos TYGK.

•Ang innlevering av scorekort: se egen beskrivelse på siste side i denne manualen.

•Du kan spille turneringsbanen så mange ganger du ønsker, men sender inn kun et gjeldende scorekort pr turneringsrunde.

•I årets sesong kåres det vinnere både for beste brutto-score og for beste netto-score.

•Det er premiering etter hver turneringsrunde/-bane, men vi kårer også en sammenlagtvinnere (Order of merit) for hele vinterturneringen (21.april 2024).