​Gratulerer Bjørn Eirik Tandberg med seieren i Srixon Medal

Publisert: 26. mai 2024  av Anna Crawford

Vi er stolte av å gratulere Bjørn Eirik Tandberg med seieren i Srixon Medal den 23. mai, med en imponerende (netto) runde på 71 slag. Bjørn Eirik har vært medlem i klubben vår siden oppstarten i 1994, og i år fyller han 83 år. Til tross for alderen, viser han ingen tegn til å sakke ned.

Forrige uke deltok Bjørn Eirik i Medal og vant Klasse 1 (netto). Det er imponerende å se hans spill og sving, og å se ham tee opp sammen med klubbens yngre medlemmer.

Bjørn Eirik har alltid vært en sterk dugnadsarbeider for klubben og er alltid en av de første som melder seg som frivillig når det trengs hjelp. I mange år ledet han Seniorgruppen, og hans engasjement og innsats har vært uvurderlig.

Vi vil også benytte anledningen til å fremheve vår Srixon Medal turnering som går hver torsdag gjennom sesongen som en roll-up. Du melder deg på og betaler i Golfbox Turnering og booker din egen starttid. Hvis du melder deg på og betaler i Golfbox turnering, kan du starte før proshopen åpner (10:00). Du må spille med noen som også konkurrerer. Annenhver lørdag arrangerer vi Srixon Medal shotgun - meld deg på i Golfbox Turnering.

#GOLFORLIVET
Golf er virkelig en sport for livet! Det er en sport der lavhandicappere kan spille med høye, hvor gamle og unge, menn og kvinner kan konkurrere og ha glede sammen.

Igjen, Gratulerer Bjørn Eirik Tandberg med seieren i Srixon Medal 23. mai!