Hull 6 Ã…pnes 27. mai

Publisert: 27. mai 2024  av Anna Crawford

Vi er glade for å åpne hull 6 for spill igjen etter en periode med intensivt vedlikeholdsarbeid. Fra 1. mai til 26. mai har vi jobbet med å reparere skadene vi pådro oss under flommen.Takket være dedikert innsats fra vårt greenkeepingteam viser greenen betydelige forbedringer, og vi er takknemlige for å se resultatene av dette arbeidet.

Mens vi fortsetter å forbedre hull 6, vil det være noen midlertidige endringer som du bør være oppmerksom på:

Tee-bokser: De hvite og røde tee-ene vil fortsatt være stengt. Spill vil foregå fra den nye gule tee-en de kommende ukene.

Fairway-arbeid: Fairwayen gjennomgår fortsatt arbeid, inkludert såing. Vi ber spillere om å være tålmodige mens gresset etablerer seg.

Drop Zone: Det er etablert en drop zone foran til venstre for greenen for å assistere spill under den pågående vedlikeholdsperioden.

Bunker ved greenen: Bunkeren ved greenen er midlertidig ute av spill inntil videre reparasjoner er fullført.

Vi setter pris på deres forståelse og tålmodighet mens disse forbedringene blir gjennomført. Disse tiltakene er nødvendige for å sikre at hull 6 kan være i best mulig stand.

Viktig informasjon om vedlikehold:
Vi arbeider på banen hver dag, syv dager i uken. Vår stab fortjener et trygt arbeidsmiljø, og vi setter stor pris på deres respekt og forståelse. For å holde våre ansatte trygge, ber vi alle spillere om å gi fortrinnsrett til vedlikeholdspersonalet på banen.

Merk: Hvis du starter spillet før kl. 07:00 mens banen er stengt, vennligst vent ikke på at personalet skal stoppe sitt arbeid, gå rundt dem og spill videre.

Vi ser frem til å se dere på banen. Takk for at dere støtter opp om arbeidet vårt og for deres engasjement for klubben.