Tyrifjord Golfklubb er en golfklubb for alle

Publisert: 11. juni 2024  av Gro-Helene

Idrettsglede for alle uavhengig av seksuell orientering, kjønnsidentitet og kjønnsuttrykk: Idretten feirer Pride og pÃ¥ Tyrifjord Golfklubb skal du føle deg trygg uansett hvem du elsker 🏳️‍🌈

Med visjonen «Idrettsglede for alle», er det helt naturlig at idretten er med på å feire mangfold i Pride-måneden juni ⛳️
Demonstrasjonene ved Stonewall i New York i slutten av juni for 55 år siden markerer en start på den synlige kampen for like rettigheter uavhengig av seksuell orientering, kjønnsidentitet og kjønnsuttrykk. Selv om det er 42 år siden den første Pride-paraden i Oslo, opplever mange at det er vanskelig å være åpen skeiv i Norge - også i idretten. Derfor trenger vi Pride!
Tyrifjord Golfklubb er med og støtter Pride og skaper en trygg arena - for ALLE
❤️🧡💛💚💙💜 Dette markerer vi spesielt i Pride-måneden juni, men vi vil alltid jobbe for at skeive/lhbtiq skal kjenne trygghet og ikke oppleve diskriminering hos oss.