Gratis Veien Til Golf for kvinner 29. - 30. juni

Publisert: 13. juni 2024  av Anna Crawford

Vi tilbyr dette kurset gratis for alle kvinner som ønsker å starte med golf. Dette er en fantastisk mulighet til å prøve noe nytt uten økonomisk forpliktelse

GRATIS Veien Til Golf kurs for kvinner 29.-30. juni

Viktigheten av Aktivitet og Sosialt Samvær
Veien til Golf (VTG) er et kurs som gir kvinner en unik mulighet til å starte med golf i et trygt og inkluderende miljø. Dette kurset er spesielt utviklet for kvinner som ønsker å kombinere fysisk aktivitet med sosialt samvær og personlig utvikling.

Aktiv Livsstil for Bedre Helse
Fysisk aktivitet er avgjørende for en sunn livsstil, og golf er en sport som tilbyr mange helsemessige fordeler. Gjennom golf får du muligheten til å nyte frisk luft, forbedre din kondisjon og motoriske ferdigheter, samt styrke både kropp og sinn. Ved å delta i VTG kurset for kvinner, tar du et viktig skritt mot en mer aktiv livsstil.

Sosialt Samvær og Nettverksbygging
Kurset er designet for å være både sosialt og morsomt. Det gir en fantastisk mulighet til å møte andre kvinner som også er nysgjerrige på sporten vår.

Veiledning og Støtte
Vi tar vare på deg hele veien – fra ditt første slag til du er en etablert golfspiller. Våre erfarne instruktører gir grundig opplæring i golfens etikette, regler og teknikk. Kurset er praktisk rettet, med stor del av undervisningen ute på banen. Du vil motta personlig veiledning og oppfølging som hjelper deg å bli en trygg og dyktig golfer.

Gratis Kurs
Vi tilbyr dette kurset gratis for alle kvinner som ønsker å starte med golf. Dette er en fantastisk mulighet til å prøve noe nytt, uten økonomisk forpliktelse.

Kursprogram
  • Lørdag 29. juni: Introduksjon til golf, banen og golfreglene, svingtrening, putting og chipping og egentrening. 09:00-11:00
  • Søndag 30. juni: Gjennomgang av online teorikurs, svingtrening, putting, oppsummering og tips for videre trening. 09:00-11:00
  • Spill på banen med Pro: Tirsdag 2. juli kl 18:00-20:00

Utstyr: Alt nødvendig utstyr kan lånes under kurset.

Påmelding her: Innen kl 17.00  torsdag 27. juni

Kurset krever minst 4 deltakere for å gjennomføre. Vi har kun 14 plasser -  første kvinne til mølla!

Damegruppe og Videre Aktivitet
Etter at kurset er fullført, inviteres du til å bli med i vår Damegruppe. Vi har en aktiv og engasjert gruppe kvinner som møtes hver uke for å spille en uformell turnering. I tillegg trener vi sammen et par ganger i løpet av sesongen. Dette gir deg muligheten til å fortsette å utvikle dine ferdigheter, samtidig som du nyter det sosiale samværet og nettverksbyggingen.

Kom i Gang
Det er nå enklere enn noen gang å begynne med golf. Veien til Golf kurs gir en enkel og morsom introduksjon til golfens verden. Meld deg på og oppdag gleden ved golf i et inspirerende og støttende miljø for kvinner.