Ny partner i First Class Golf avtale

Publisert: 27. juni 2024  av Anna Crawford

Vi er glade for å fortelle at vi har fått en ny partner i vår First Class Golf (FCG) avtale – Atlungstad Golfklubb! First Class Golf er en samarbeidsavtale mellom ledende norske golfklubber med formål å tilføre attraktive merverdier til våre PLUSS medlemmer.

First Class Golf 2024

Det er kun BASIS PLUSS medlemmer i Tyrifjord Golfklubb som kan benytte seg av å spille fredager uten å betale greenfee på noen av Norges aller flotteste golfanlegg.

First Class Golf består nå av seks klubber:

• Tyrifjord Golfklubb
  • Miklagard Golfklubb
  • Losby Golfklubb
  • Kongsvingers Golfklubb
  • Hakadal Golfklubb
  • Atlungstad Golfklubb

Merverdifordeler for BASIS PLUSS medlemmer

Tyrifjord BASIS PLUSS medlemmer har en unik og stor merverdifordel gjennom FCG-avtalen:

Svinging Fridays - Fredagsgolf uten å betale greenfee

I 2024 utvider vi tilbudet med mulighet til å spille lørdag og søndag etter kl 15:00 på Hakadal, Losby og Miklagard!

Hver fredag fra 15. mai til 30. september kan du spille uten å betale greenfee på alle de andre FCG-banene.

Regler for bruk av avtalen

• Avtalen gjelder ved forhåndsbooking 2 dager i forveien. Ønsker du å booke mer enn 2 dager i forveien, betaler du vanlig greenfee.
  • Vi er stolte over vårt unike samarbeid i First Class Golf og vi forventer at du respekterer bookingregler og klubbregler. Ved No-show (ikke bekreftet starttid) faktureres vanlig greenfeepris.

Varmt velkommen ti First Class Golf avtalen Atlungstad!