Regnværsgaranti på Tyrifjord i Juli

Publisert: 1. juli 2024  av Anna Crawford

Visste du at vi har 32% mindre nedbør i året på Storøya sammenliknet med Oslo? (Kilde - Meteorologisk Institutt)

Vannmåleren utenfor klubbhuset

Hvis du har betalt for 18 hull, og det regner 1mm eller mere i vannmåleren utenfor klubbhuset i løpet av proshopens åpningstider, og du er medlem i vår E-klubb, gir vi deg en ny runde gratis!

Ta kontakt med pro shop når du kommer inn fra banen og få en personlig greenfee billett for bruk man-fre i juli måned.

"Det regner aldri på Tyrifjord.........."

Visste du at Storøya har 32% mindre nedbør i året sammenliknet med Oslo? Kilde - Meteorologisk Institutt. Erfarne golfere vet at det er smart å sjekke vår webcam på www.tygk.no....

Vilkår og betingelser

- Regnværsforsikring gjelder kun i proshopens åpningstider.

- Gjelder for fullt betalende greenfee spillere / medlems-gjester som er registrert i e-klubben.

- Regnværsforsikring gjelder ikke i forbindelse med turneringer eller andre tilbud / avtaler.

- Din personlig greenfee billett må brukes man-fre i juli måned.

- Kan ikke kombineres med andre tilbud.