Turneringer

Innkalling til Årsmøte i Tyrifjord Golfklubb 17. feb kl 1830

Publisert: 14. januar 2021  av Adm.

Årsmøtet vil avholdes digitalt online etter NIFs lovverk. Instruksjoner for å delta bli kunngjort samtidig med årsmøtepapirer, senest 10. februar.

Innkalling til Årsmøte i Tyrifjord Golfklubb  onsdag 17. feb kl 1830.

Styret innkaller herved til årsmøte i Tyrifjord Golfklubb. Som følge av den ekstraordinære koronasituasjonen, har vi besluttet å gjennomføre årsmøtet digitalt etter NIFs lovverk ved bruk av Strømmehotellets plattform 'Hopin'. Påmelding gjøres på lenke under slik at vi kan ha kontroll på hvor mange som deltar på møte.

Dato: onsdag 17. februar 2021 kl. 18.30
Sted: Digitalt på Strømmehotellet. Instruksjoner for deltagelse vil bli kunngjort ved påmelding.
Påmeldingsfrist: 16. februar 2021 kl. 23.59
Påmelding i Golfbox:
Klikk her

Årsmøtepapirer og komplett saksliste vil bli lagt ut på www.tyrifjord-golfklubb.no og vil være tilgjengelig på klubbkontoret senest en uke før årsmøtet.

Forslag til behandling på årsmøtet må være styrets formann i hende senest 2 uker før årsmøtet.

Vi ønsker alle medlemmer i Tyrifjord Golfklubb velkommen.

For styret i Tyrifjord Golfklubb

John-Magne Pedersen