Turneringer

Ny innendørssenter kommer til Hønefoss...!

Publisert: 11. februar 2021  av Adm.

Golfklubben har inngått en avtale med Tronrud Eiendom om å leie 100m2 på Sentrumskvartalet i Hønefoss.

Tyrifjord Golfklubb med klubbrom i Hønefoss
Innendørssenteret vil være et ubemannet klubbrom med to simulatorer som gjør det mulig for medlemmer å spille golf hele året. Simulatorene bruker den nyeste teknologien fra Foresight Sports for å gi den mest nøyaktige innendørs golfopplevelsen på markedet.

"Vinterklubbhuset" ligger ved inngangen til Sentrumskvartalet fra parkering i andre etasje. Her kan du parkere bilen din trygg og varm bare 30 meter fra der du spiller golf!

Forventet åpningsdato er ca den første uken i mars. Mer informasjon / bilder kommer snart ...

Klikk her for å lese mer om Foresight Sports og hvorfor så mange topp golfproer som Rory McIlroy bruker GC Quad 'launch monitor' teknologi når de trener.