Golfere spiller mer golf når de har klubbtilhørighet!

Spesielle tider krever spesielle tiltak - vi refunderer årsavgiften.

Fint vær og en åpen golfbane i bra stand gir mulighet til en lang og fin golfsesong til tross for koronasituasjonen.

Golfere spiller mer golf når de har klubbtilhørighet!
Vi vet fra statistikk at golfere med fjernmedlemskap i Norge spiller mindre golf fordi de må betale hver gang de spiller.

Inviter en venn til å spille mer golf
Kjenner du noen som er medlem av en såkalt postkasseklubb? En venn med medlemskap i en klubb som de aldri har sett. Medlemskap i en klubb de aldri får brukt eller en klubb de aldri kommer til å ha et forhold til?

Spesielle tider krever spesielle tiltak.
Inviter en venn til å spille mer golf og til å bli medlem på Tyrifjord. Inviter en venn til å være en del av en av landets største og mest profesjonelle golfklubber.

Vi refunderer årsavgiften!
Inviter en venn til å bli medlem av Tyrifjord, og vi vil trekke årsavgiften de har betalt fra medlemskapet de velger hos oss.

Vi har medlemskap som er skreddersydd for alle type spillere uten binding*...

BASIS og BASIS PLUSS for enkeltpersoner som gir fritt spill hele sesongen og tilgang til diverse medlemsfordeler.

FAMILIE og FAMILIE PLUSS for par (inkludere inntil 3 barn / barnebarn t.o.m. 18 år) som gir fritt spill hele sesongen og tilgang til diverse medlemsfordeler.

PAYASYOUPLAY for enkeltpersoner som ikke spiller mye og foretrekker å betale hver gang de spiller.

STUDENT og STUDENT PLUSS for studenter som gir fritt spill hele sesongen og tilgang til diverse medlemsfordeler.

JUNIOR og UNGDOM som gir fritt spill hele sesongen og tilgang til diverse treningstilbud.

Klikk her for mer info

Innmeldingsskjema - https://tyrifjord-golfklubb.no/skjema/medlemmer/3/innmeldingskjema

Kontakt oss her og vi fikser resten:

epost: post@tyrifjord-golfklubb.no

tlf. 32161360

* Vi har ingen bindingstid av medlemskap, men eventuell utmelding av klubben må skje skriftlig innen 31. desember med virkning fra påfølgende år.