Julekampanje - bli medlem i 2020

Publisert: 16. desember 2019  av Adm.

Unn deg selv den perfekte julegave som varer!

Er du er på utkikk etter en ny golfklubb i 2020? I desember har Tyrifjord tre fantastiske introduksjonstilbud på gunstige medlemskap - både for ubegrenset golf og 'pay as you go' (greenfee medlemskap) frem til 31. des.

Velg medlemskapet som passer deg best og motta opptil 5 julegaver med verdi opptil kr 16.220. Våre forskjellige medlemskategorier har noe for alle om du spiller mye eller lite golf og alle kategorier har 2019 priser frem til 31. des.

OBS! Hvert tilbud har et begrenset antall tilgjengelig og salget er allerede i gang. Les videre - og meld deg inn på Tyrifjord idag!

MEDLEMSKAP MED JULEGAVER

LES VIDERE...

OBS! Alle våre gunstig medlemskap på Tyrifjord er uten binding!

BASIS medlemskap

veil. kr 13.950

kr 8.950,-

(kun 10 tilgjengelig)

Vårt BASIS medlemskap for enkeltpersoner er hvor du får mest valuta for pengene - medlemskap gir fritt spill hele sesongen. Spill så mange runder du vil NÅR DU VIL!

Årskontingenten vil bli fakturert i februar neste år og vi har KUN 10 BASIS medlemskap tilgjengelig frem til 31. des.

FAMILIE medlemskap

2 for 1

veil. kr 27.900

kr 13.950,-

(kun 5 tilgjengelig)

OBS! Med FAMILIE medlemskap er 3 barn / barnebarn til og med 18 år inkludert i prisen!

Golf er en familiesport på Tyrifjord!
     Familiegolf er et viktig satsningsområde for klubben og det speiles i det mest komplette familie tilbud i Norge. FAMILIE medlemskap på Tyrifjord er for par som spiller golf.

Vårt FAMILIE - 2 for 1 tilbud inkluderer 2 voksne medlemskap (dvs 2 innmeldingsavgifter og 2 årsavgifter) i det første året som medlemmer. Men frem til 31, des dere betale for KUN 1. Med FAMILIE medlemskap er opptil 3 barn / barnebarn til og med 18 år inkludert i prisen! FAMILIE medlemskap gir fritt spill for familien hele sesongen og dette er hvor dere får mest valuta for pengene - spill så mange runder dere vil NÅR DERE VIL!

Årskontingenten vil bli fakturert i februar neste år og vi har KUN 5 FAMILIE medlemskap tilgjengelig frem til 31. des.

PAY AS YOU GO (PAYG) medlemskap

PAY AS YOU GO (PAYG) medlemskap på Tyrifjord er et introduksjonstilbud til klubben for deg som spiller lite golf eller for tilgang til golfbaner i Norge. Nå kan du bli PAY AS YOU GO medlem på Tyrifjord til en pris du ville fått i en såkalt postkasseklubbog samtidig nyte godt av å være en del av en av landets ledende golfklubber. Vi tilbyr 3 alternativer - START, PAYG 2, eller PAYG 5 - og du kan velge hvor mange runder (til personlig bruk) du ønsker å inkludere i ditt medlemskap.

(kun 20 tilgjengelig)

Årskontingenten vil bli fakturert i februar neste år og vi har KUN 20 medlemskap tilgjengelig frem til 31. des.