Turneringskalendern 2023

Publisert: 2. mai 2023  av Anna Crawford

Nå er hele sesongens turneringer på plass - meld deg på!

Turneringskalenderen 2023

Turneringskalenderen er tilgjengelig på våre nettsider. Her er alle turneringene tilgjengelig for påmelding. Det er informasjon om hver turnering og det er angitt frist for påmelding.

Vårtreff – Det er vår åpningsturnering og det er en uformell lagturnering med Shamble som spilleform. I år vil noe av deltakeravgiften gå til «Et slag mot kreft». Vi håper på god deltakelse, god stemning og en bra sum til «Et slag mot kreft».

Mandagsturneringer (seniorgolf) hver mandag. Nytt i år er egen felles klasse for de som er under 50 år. Denne klassen er for de som ikke er seniorer og har tid og anledning til å spille på dagtid mandager. Seniorene har en flott sosial ramme rundt turneringen og alle er velkomne. Siste mandag i måneden er det lagturnering, 2-mannslag og Scramble som spilleform. Les mer om Mandagsgolf her.

Srixon Medal @ Tyrifjord spilles hver torsdag og andre søndag hver måned. I tillegg til premiering for hver turneringsdag er det også sammenlagtresultater «Order of Merit» med premiering på slutten av sesongen for alle klasser. «Order of Merit» vil også brukes som grunnlag ved uttak til eventuelle klubblag f.eks. til lag i NM.

Dronning Ragnhilds Pokal er en cup med Match Play som går gjennom hele sesongen. Dette er en single turnering. Meld deg på og merk deg turneringsperiodene for de forskjellige rundene. Påmeldingsfrist er 10 mai.

Tyrifjord Foursomes er en Match Play for 2-mannslag som går gjennom hele sesongen. Meld dere på og merk dere turneringsperiodene for de forskjellige rundene. Påmeldingsfrist er 10 mai.

Narvesen Tour
arrangeres lørdag 1. juli i samarbeid med Norges Golfforbund, NGF. Det er en turnering for alle i alderen 6-19 år. Vi håper mange av medlemmene har lyst til å delta og melder seg på via NGF. Det er aldersklasser med en tilpasset vanskelighetsgrad til hver klasse. Juniorgruppa er sentrale i gjennomføringen av turneringen og trenger i tillegg hjelp fra flere medlemmer. Påmedling her

Klubbmesterskapet arrangeres 19-20 august, hold av datoene.

Garmin Norgescup arrangeres helgen 2-3. september i samarbeid med Norges Golfforbund, NGF. Her deltar mange av Norges neste golfstjerner og vi håper mange av medlemmene ønsker å hjelpe til eller bare komme for å oppleve god golf på vårt flotte anlegg.

Høsttreff arrangeres søndag 24. september og er en uformell lagturnering med Shamble som spilleform. Vi håper på god deltakelse og god stemning.

Hjertelig velkommen til 2023 turnerings sesong!