Takk til Wenche Garder

Publisert: 25. juni 2024  av Anna Crawford

Wenche - en uvurderlig dugnadsarbeider i klubben og i proshop.

I løpet av de siste årene har Wenche Garder vært en uvurderlig ressurs for vår klubb. Hennes innsats som både styremedlem i klubben men også i vår proshop, TYGK AS, har vært både innovative og effektive.

En av Wenches mest bemerkelsesverdige prestasjoner er etableringen av vårt Kick-back program. Dette programmet gir medlemmer som handler i vår egen proshop en tilbakebetaling på 10 % ved slutten av hver måned, forutsatt at de har handlet for mer enn 2000 kroner. Kick-back programmet har ikke bare økt medlemmenes engasjement i proshopen, men har også styrket klubbens økonomi og medlemmenes lojalitet.

Mandag denne uken ble Wenche Garder behørig takket av under Mandagsgolfens månedlige shotgun-turnering. Hennes engasjement og dedikasjon har satt spor, og det var en fin anledning hvor mandagsgruppens medlemmer fikk uttrykke sin takknemlighet for hennes arbeid i Tyrifjord Golfklubb.

Wenche har vært en drivkraft i å styrke klubben og har alltid hatt medlemmenes beste interesser i tankene. Hennes innovative tenkning og utrettelige arbeid for å forbedre klubbens tilbud og tjenester har gjort en stor forskjell. Vi er dypt takknemlige for Wenches tid, energi og innsats.

På vegne av alle medlemmene i klubben, ønsker vi å takke Wenche Garder for hennes tid, bidrag og engasjement. Vi og håper at hun fortsatt vil være en del av vårt klubbmiljø i årene som kommer.

25. Juni 2024/ ac